biography Le'Box Le'girls home entry

Follow @Nblhkll

Penghujung Sem 1
Assalamualaikum!

Hah terkejut tak terkejut tak? Bila title entry ni pasal benda lain? Haa terkejut kan? mana taknya before this entry semua pasal kesedihan. Well im trying to move on jadi saya mulakan sikit sikit dulu lah kan.

Pejam celik pejam celik dh nak habis sem 1. Rasa mcm baru je masuk Uitm then baru habis minggu MDS then baru start nak kenal kenal classmate plus subjek apa semua. Lecturer lagi. Haishh rasa baru gila padahal almost 5 month dh kan duduk sana. Seronok :) yelahh kan sebab dh 18 tahun, cara belajar tak sama mcm sekolah, kelas takda la pack sangat tapi bila dtg pack dia tuu haa hambik kau tertido tido kau di birai katil semata nk habis kan assignment la homework la. Mcm mcm lagi.

Haa i will miss everything. Especially my roommate wawe, rini ajun. Awhhhh i will miss you guys. Sebab next sem tak sama bilik so meracau la aku dapat roommate baru. Haha tapi takpe lah. Pengalaman kan?
Banyak benda aku belajar bila dh umur 18 tahun ni. Bab bab cinta ni haa memang banyak pengalaman. Takda la banyak tapi bagi aku bab perasaan tu yang lebihh banyak. Hikhikk pengalaman mengajar kita erti kehidupan. Lagi bagus banyak pengalaman dan pengalaman mengajar kita jadi yang lebih baik dari terbaik. Aku akan rindu semua pengalaman aku.

Jadi kepada pembaca, rakan rakan dan sebagainya. Doakan untuk final saya minggu depan dh start dh. Huhh scary gilaa bagi pelajar yang tak start belajar mcm aku ni haaa. Benci dohh pemalas tahap dewa nak mampos -_- memang tak ahh nk DL sem 1 ni kan. Eyy puihhhhh. Okay then hye cuti sem. Im going to legoland insyaALLAH kalau takda aral melintang WITH roommate ku and rini. Hikhokk i cant wait :3 so bye everyone. Have a blast!

Lots Of Love,
NabilahKalil