biography Le'Box Le'girls home entry

Follow @Nblhkll

Happy New Year
Assalamualaikum!




Hye everyone. Happy New Year! Saya harap kehidupan keti akan bertambah baik serta mengumpul pahala bersama. Lakukan perubahan ke arah yg lebih baik. Semoga tahun yg mendapat lebih banyak rahmat Allah. Lupakan 2012 . Maafkan dan ikhlaskan ape yang terjadi tahun lepas. Semoga kita mampu hidup dgn hati g tenang tanpa ada iri hati atau busuk hati.


Saya harapkan tahun ini akan jadi lebih baik. Saya nk perbaiki diri mana yg kurang. tingkatkkn apa yg patut. semoga Allah sentiasa merahmati kita . Maafkan segala silap saaa andai ada yg terasa dan sebagainya. Manusia tak sempurna.. saya pun begitu jadi jhn ada dendam dan iri hati dgn saya ye? tapi kalau nk ada jugak ape boleh buat. bukan urusan saya tapi urusan awak dgn tuhan ye.

Well maafkan andai byk typo. saya update guna samsung note jadi cm gampang sikit. Bye everyonr. Have a bless ♥

XOXO
♥ N